100% Scandinavisch Design

- Schade

 

Welkom bij de meest gestelde vragen over het SCHADE in onze webshop. Mocht je vraag er niet tussen staan, kijk dan eerst bij de andere onderwerpen, te vinden onderaan onze webhop. Je mag ons ook altijd bellen / WhatsApp sturen 06–53894046 (Ingrid),  een berichtje sturen via de contactpagina of een mailtje ([email protected]) sturen. We reageren, op werkdagen, binnen enkele uren.

 __________________________________

 

Een product is beschadigd, wat nu?

  • Indien een product beschadigd bij je is aangekomen, stuur dan gelijk een mail naar [email protected] voordat je het product terugstuurt. Geef een beschrijving van wat er is beschadigd en stuur een foto van de beschadiging mee. Wij zoeken samen met jou naar de beste oplossing voor het probleem. Indien je bij schade het product retour stuurt, zonder te overleggen, dan zijn de gemaakte retourkosten/verzendkosten voor eigen rekening.

 

Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?

  • Mocht er iets mis zijn gegaan met je bestelling, je hebt bijvoorbeeld een verkeerde kleur van het product ontvangen, neem dan eerst contact op met ons. Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen om te bespreken op welke wijze je bestelling in orde gemaakt kan worden. Voor de contact mogelijkheden kun je kijken op de onze contactpagina.

 

 

HEJ wij plaatsen her en der wat cookies, maar dat is alleen om jouw winkelervaring beter te maken. Manage cookies
100% Scandinavisch Design