100% Scandinavisch Design

- Bestellen

 

Welkom bij de meest gestelde vragen over het BESTELLEN in onze webshop. Mocht je vraag er niet tussen staan, kijk dan eerst bij de andere onderwerpen, te vinden onderaan onze webshop. Je mag ons ook altijd bellen / WhatsApp sturen  06-41161312 (Jacqueline) en 06–53894046 (Ingrid),  een berichtje sturen via de contactpagina of een mailtje ([email protected]) sturen. We reageren binnen enkele uren (op werkdagen).

__________________________________

 

Hoe kan ik bestellen?

  • Onder ons logo zie je blauwe balk met daarin de categorieën en merken, waar je artikelen kunt opzoeken. Linksboven vind je indien nodig nog een zoekfunctie. Vind je het artikel van je keuze, klik op de foto voor meer informatie. Als je na het lezen van alle informatie het artikel wilt bestellen, geef dan het gewenste aantal aan en selecteer of je de aankoop verpakt wil als cadeau. Door op de knop ‘in winkelwagen’ te drukken zorg je ervoor dat het artikel in je winkelwagen terecht komt. Er verschijnt bovenin de shop een bevestiging dat het product is toegevoegd aan je winkelwagen. Door op het winkelwagentje rechtsboven te klikken kom je in je winkelmandje terecht.

 

Het bestelproces verloopt daarna in 3 stappen:

 Stap 1 – Controleer je winkelwagen

  • Tijdens deze stap controleer je de artikelen die je in de winkelwagen hebt gedaan. Indien nodig kun je de aantallen aanpassen of artikelen verwijderen of toevoegen. Indien je een kadobon of kortingscode hebt kun je die hier ook invullen. Klik hierna op de knop ‘Bestelling afronden’.

 

Stap 2 – Gegevens invullen

  • Tijdens deze stap vul je je gegevens in, zoals, naam, adres en e-mailadres. Als je je bestelling naar een ander adres en/of persoon gestuurd wilt hebben, kun je dit hier aangeven. Wil je een persoonlijke boodschap toevoegen aan het cadeau, vul deze dan in bij het vak ‘opmerkingen’, dan zorgen we dat deze op een kaartje wordt toegevoegd. Maak een keuze of je je bestelling komt ophalen of laat bezorgen. Je kunt hier eventueel ook kiezen voor een andere bezorgdatum of als je dit makkelijker vind een PostNL locatie, zodat je je bestelling daar kunt ophalen. Onderaan kies je de gewenste betaalmethode en kun je aanvinken dat je onze maandelijkse nieuwsbrief wilt ontvangen. Door op de knop ‘Kopen’ te klikken ga je akkkoord met onze algemene voorwaarden. Controleer nogmaals goed alle ingevulde gegevens. Mocht je toch iets willen aanpassen bij de gekozen producten, ga dan een scherm terug met het pijltje in je browser of klik op het winkelmandje. Zodra alles juist is, klik dan op de groene knop ‘Kopen’. Hiermee is je bestelling definitief en wordt je naar je gekozen betaalmethode doorgeleid.

 

Stap 3 – Bestelling betalen

  • Nadat je op “Kopen” hebt gedrukt wordt je automatisch naar de betaal omgeving van je keuze gestuurd. Nadat je dit betaalproces hebt doorlopen, kom je terug in het bestelproces, waar je bestelling wordt bevestigd. Binnen enkele minuten krijg je een bevestiging in je mailbox van ons. Heb jij je bestelling op werkdagen voor 16.00 uur bestelt dan zal de bestelling dezelfde dag nog worden verzonden (m.u.v. Backorders). Je hebt je bestelling dan binnen 1-2 werkdagen thuis, tenzij anders vermeld bij het bestelde product.

 

Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?

  • Nee, Je hebt geen account nodig om iets te kunnen bestellen. Het is wel mogelijk om een account aan te maken als je een bestelling plaatst, lees hier over de voordelen van een account bij ons.

 

Zijn alle artikelen op voorraad?

  • De meeste producten die zichtbaar zijn in de webwinkel zijn op voorraad. Indien een product niet op voorraad is, maar wel besteld kan worden (hij is zichtbaar in de shop), dan staat er duidelijk rechtsboven bij het product vermeld dat het om een BACKORDER gaat. Dat betekend dat als je hem besteld, wij dit product voor je gaan bestellen bij het merk. Bestel je in dezelfde bestelling ook producten die wel op voorraad zijn, dan bewaren we deze totdat je bestelling compleet is en versturen we alles tezamen.

Mocht een product niet meer op voorraad zijn, kan ik het dan wel bestellen?

  • Ja en nee. De meeste producten worden onzichtbaar, zodra ze zijn uitverkocht. Mocht je deze alsnog willen bestellen, stuur ons dan een mailtje ([email protected]) dan kunnen we kijken of wij dit product toch nog voor je kunnen bestellen. Sommige producten zijn nog wel zichtbaar, zodra ze zijn uitverkocht. Zodra je deze besteld wordt het een zogenoemde ‘backorder’. Bij het product staat dan ook aangegeven wat de levertijd is van dit product. Na het bestellen van dit product houden we je op de hoogte van de levering.

 

Kan ik mijn bestelling ook aanpassen of annuleren?

  • Het is geen probleem om je bestelling te wijzigen of te annuleren. Wel willen we je verzoeken dit zo spoedig aan ons te laten weten in verband met het verwerken van je bestelling en de verzending. Bel ons meteen (06–53894046 (Ingrid) 06-41161312 (Jacqueline) of stuur ons een email naar [email protected] o.v.v. het ordernummer). Mocht de bestelling al verzonden zijn, dan is wijzigen of annuleren helaas niet meer mogelijk. Houd rekening met dat we rond 16.00u. alle bestellingen verzenden op werkdagen en soms op zaterdag, dus contact ons voor die tijd.

 

Kan ik mijn bestelling ook laten inpakken als cadeau?

  • Ja, je bestelling kun je laten inpakken als cadeau. Dit kun je direct aangeven bij het product dat je wilt bestellen. Voordat je het gekozen product aan het winkelmandje toevoegt, selecteer je voor wie het cadeau is (vrouw, man of kind). Je kunt zelfs daaronder aangeven indien het voor een speciale gelegenheid is, denk aan geboorte, huwelijk, kerst, Sinterklaas of verjaardag.  We maken er gratis een mooi cadeau van, ook als het voor jezelf is. Je kunt het cadeau ook een persoonlijke boodschap meegeven. Schrijf deze dan in het vak: opmerkingen tijdens het afronden van je bestelling.

 

Kan mijn bestelling ook als cadeau naar een ander adres worden verzonden?

  • Ja, je kunt je bestelling direct op een ander adres laten bezorgen. Je kunt dit aangegeven tijdens de bestelprocedure bij ‘verzend naar een ander adres’. Vergeet dan niet in het vak: opmerkingen, jouw persoonlijke boodschap te schrijven, zodat de ontvanger weet van wie het cadeau is. Heb je ook artikelen besteld die je zelf wilt hebben, dan kunnen we je bestelling niet voor je in tweeën splitsen. De gehele bestelling wordt naar één adres verzonden.

 

Ik ben Nederlandse (of Belgische), maar woon in het buitenland, kan ik ook een bestelling plaatsen en laten bezorgen?

  • Ja, dat kan. Je kunt je bestelling gewoon plaatsen en je huidige adres in geven. Je kunt eventueel ook een ander bezorgadres opgeven, ook indien je je bestelling wel in Nederland (of België) wil laten bezorgen. Wij hebben veel landen standaard in onze shop staan, waar je je bestelling naar toe kan laten sturen. Mocht het land naar keuze er niet tussen staan, stuur ons dan een berichtje via de contactpagina of stuur ons een mailtje ([email protected]).

 

Hoe werkt een backorder?

  • Indien een product op ‘backorder’ besteld kan worden, dan wordt dit duidelijk vermeld rechtsboven bij het product. Het betekend dat het product op dat moment niet op voorraad is en we deze voor je zullen gaan bestellen. Bij dit product staat een indicatie van de levertijd, meestal zit dit tussen de 1-4 weken. Voeg je andere producten toe aan je winkelmandje die wel op voorraad zijn, dan zullen deze producten bewaard worden en samen met je ‘backorder’ product verzonden worden. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen. Zou je bij het plaatsen van 1 bestelling boven de 70,- (NL) of 100,- (BE) (wat gratis verzending betekend) uit komen en door het splitsen niet meer, bestel ze dan toch apart, dan zullen we bij 1 bestelling de verzendkosten verwijderen, zodat je maar één keer verzendkosten hoeft te betalen. Stuur ons na het plaatsen van je bestelling een mailtje of benoem dit bij het veld opmerkingen in je winkelmandje.

 

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

  • Als je producten met verschillende levertijden besteld, zal gewacht worden met versturen tot de bestelling compleet is. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen. Zou je bij het plaatsen van 1 bestelling boven de 70,- (NL) of 100,- (BE) (wat gratis verzending betekend) uit komen en door het splitsen niet meer, bestel ze dan toch apart, dan zullen we bij 1 bestelling de verzendkosten verwijderen, zodat je maar één keer verzendkosten hoeft te betalen. Stuur ons na het plaatsen van je bestelling een mailtje of benoem dit bij het veld opmerkingen in je winkelmandje.

 

Hoe gebruik ik een kortingscode?

  • Indien je een kortingscode wilt gebruiken, vul dan de code in tijdens het bestelproces bij het afronden van je bestelling. Let op: je kunt per bestelling maar één kortingscode gebruiken.

 

Kan ik ook zakelijk bij jullie kopen?

  • Ja je kunt zakelijk bij ons bestellen. Bij het afronden van je bestelling kun je aangeven dat het om een zakelijke bestelling gaat, hierdoor kun je je bedrijfsnaam en BTW nummer invoeren. Mocht je grote aantallen willen bestellen, contact ons dan van te voren. Stuur ons een berichtje met je wens via de contactpagina of stuur ons een mailtje ([email protected]).

 

Wat doen jullie met mijn gegevens?

  • De gegevens die we van je hebben, zijn de gegevens die je zelf hebt ingevuld om te kunnen bestellen. Deze gegevens worden alleen gebruikt om de desbetreffende order naar je te verzenden. Je gegevens worden niet verspreid of verkocht aan derden. Ook zul je alleen de nieuwsbrief ontvangen, indien je dit zelf hebt aangegeven.

 

HEJ wij plaatsen her en der wat cookies, maar dat is alleen om jouw winkelervaring beter te maken. Manage cookies
100% Scandinavisch Design