100% Scandinavisch Design

- Betaalmethoden

 

Welkom bij de meest gestelde vragen over BETALEN in onze webshop. Mocht je vraag er niet tussen staan, kijk dan eerst bij de andere onderwerpen, te vinden onderaan onze webshop. Je mag ons ook altijd bellen / WhatsApp sturen  06-41161312 (Jacqueline) en 06–53894046 (Ingrid),  een berichtje sturen via de contactpagina of een mailtje ([email protected]) sturen. We reageren, op werkdagen, binnen enkele uren.

 __________________________________

 

Wat zijn de verschillende betaalmogelijkheden?

  • Je kunt bij blikfang op verschillende manieren betalen:
  • iDEAL (NL)
  • Bankoverschrijving
  • PayPal (worldwide)
  • Billink (Achteraf betalen (NL & BE)
  • Bancontact / Mister Cash (BE)
  • Giropay (DE)
  • Sofort banking (DE)

 

  • Zodra je overgaat tot kopen, kun je tijdens het bestelproces zelf kiezen voor een betaalmethode.
  • Kies je voor iDEAL, Bancontact/Mister Cash of Sofortbanking/Giropay, dan kun je direct tijdens het plaatsen van je bestelling de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving op basis van de specifieke beveiligingsmethode van je eigen bank.
  • Kies je voor betaling via PayPal, dan kun je ook direct de betaling volbrengen. Je wordt automatisch naar de PayPal omgeving geleid.
  • Het is belangrijk om altijd na betaling terug te keren naar de website, hierdoor kan de bestelling volledig afgerond worden. Mocht je niet terugkeren na betaling, dan kan er een vertraging zitten in het ontvangen van de orderbevestiging en het kan betekenen dat het niet duidelijk is of de betaling gelukt is, waardoor we contact met je zullen opnemen om dit te overleggen.
  • Wil je liever het bedrag zelf overschrijven, maak dan na het ontvangen van de email met de bestelbevestiging het verschuldigde bedrag over. Vermeld bij je betaling je ordernummer. Deze kun je vinden op de bestelbevestiging. Je bestelling blijft 7 werkdagen gereserveerd, mocht in die periode de betaling niet binnen zijn, dan vervalt je bestelling. Na ontvangst van je betaling, wordt de bestelling direct naar je verzonden.
  • Wil je graag iets bestellen, maar komt je salaris net 2 dagen later binnen of heb je liever eerst het product binnen alvorens te betalen, kies dan voor achteraf betalen. Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, kun je jouw persoonsgegevens invullen. Als je aan de voorwaarden voldoet om met Billink achteraf te betalen, dan wordt de bestelling afgerond en ontvang je een factuur van Billink per e-mail. Wanneer je de bestelling ontvangen hebt, dient de factuur binnen veertien dagen betaald te worden.

 

Hoe betaal ik met een blikfang cadeaubon?

  • Indien je in het bezit bent van een blikfang cadeaubon kun je deze gebruiken bij het afrekenen. Op de cadeaubon staat een code, vul deze code in tijdens het bestelproces bij het afronden van je bestelling. Let op: je kunt per bestelling maar één kortingscode gebruiken. Wil je meer dan 1 cadeaubon verzilveren, neem dan van te voren contact op met ons, dan krijg je van ons een nieuwe code ter vervanging van 2 of meer losse cadeaubonnen.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er voor bestellingen vanuit België?

  • Je kunt bij ons betalen via Bancontact/Mister Cash, Paypal, bankoverschrijving en Billink (achteraf betalen).

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er voor klanten buiten Nederland?

  • Voor klanten buiten Nederland en België hebben wij de volgende betaalopties:
  • Bankoverschrijving
  • PayPal (worldwide)
  • Giropay / Sofort banking (DE)

 

  • Zodra je overgaat tot kopen, kun je tijdens het bestelproces zelf kiezen voor een betaalmethode.
  • Kies je voor betaling via PayPal, dan kun je direct de betaling volbrengen. Je wordt automatisch naar de PayPal omgeving geleid. Dit geldt ook als je in Duitsland kiest voor Giropay / Sofortbanking.
  • Het is belangrijk om altijd na betaling terug te keren naar de website, hierdoor kan de bestelling volledig afgerond worden. Mocht je niet terugkeren na betaling, dan kan er een vertraging zitten in het ontvangen van de orderbevestiging en het kan betekenen dat het niet duidelijk is of de betaling gelukt is, waardoor we contact met je zullen opnemen om dit te overleggen.
  • Wil je liever het bedrag zelf overschrijven, maak dan na het ontvangen van de email met de bestelbevestiging het verschuldigde bedrag over. Vermeld bij je betaling je ordernummer. Deze kun je vinden op de bestelbevestiging. Je bestelling blijft 7 werkdagen gereserveerd, mocht in die periode de betaling niet binnen zijn, dan vervalt je bestelling. Na ontvangst van je betaling, wordt de bestelling direct naar je verzonden.

 

Ontvang ik een factuur bij mijn bestelling?

  • Ja, zodra je je bestelling hebt afgerond, ontvang je een bestelbevestiging in je mailbox, bij deze mail zit de factuur bijgesloten.

 

 

HEJ wij plaatsen her en der wat cookies, maar dat is alleen om jouw winkelervaring beter te maken. Manage cookies
100% Scandinavisch Design