Aangepaste verzending: Geen verzending op dinsdag 19 maart
100% Scandinavisch Design

- Eigen account

 

Welkom bij de meest gestelde vragen over het EIGEN ACCOUNT in onze webshop. Mocht je vraag er niet tussen staan, kijk dan eerst bij de andere onderwerpen, te vinden onderaan onze webshop. Je mag ons ook altijd bellen / WhatsApp sturen 06–53894046 (Ingrid),  een berichtje sturen via de contactpagina of een mailtje ([email protected]) sturen. We reageren, op werkdagen, binnen enkele uren.

   __________________________________

 

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

  • Nee, Je hebt geen account nodig om iets te kunnen bestellen. Het is wel mogelijk om een account aan te maken als je een bestelling plaatst, lees hieronder over de voordelen van het hebben van een account bij ons.

 

Waarom is het handig om een account te hebben bij jullie?

  • Allereerst hoef je bij volgende bestellingen niet meer je gegevens in te vullen. Zodra je bent ingelogd haalt hij die gegevens automatisch uit je account, lekker handig. In je account heb je ook de mogelijkheid om vragen aan ons te stellen en de antwoorden terug te kijken (dit noemen we ‘tickets’). Zodra je een vraag stelt, krijgen wij hiervan bericht, zodra wij jouw vraag beantwoorden, krijg ook jij een berichtje in je mailbox dat je vraag is beantwoord. Verder kun je altijd je bestellingen terug kijken, je verlanglijstje aanpassen, je aan- en afmelden voor de nieuwsbrief.

 

Wat gebeurt er met mijn gegevens in mijn account.

  • De gegevens die we van je hebben, zijn de gegevens die je zelf hebt ingevuld om te kunnen bestellen. Deze gegevens worden alleen gebruikt om de desbetreffende order naar je te verzenden of in geval van een vraag je te kunnen mailen. Je gegevens worden niet verspreid of verkocht aan derden. We kunnen op verzoek altijd je klantinformatie verwijderen.

 

HEJ wij plaatsen her en der wat cookies, maar dat is alleen om jouw winkelervaring beter te maken. Manage cookies
100% Scandinavisch Design