Aangepaste verzending: Geen verzending op dinsdag 19 maart
100% Scandinavisch Design

- Klacht

 

Welkom bij de meest gestelde vragen over het KLACHTEN in onze webshop. Mocht je vraag er niet tussen staan, kijk dan eerst bij de andere onderwerpen, te vinden onderaan onze webshop. Je mag ons ook altijd bellen / WhatsApp sturen  06–53894046 (Ingrid),  een berichtje sturen via de contactpagina of een mailtje ([email protected]) sturen. We reageren, op werkdagen, binnen enkele uren.

  __________________________________

 

Ik heb een klacht, hoe kan ik deze kenbaar maken?

  • Als je een klacht hebt, dan horen we dat graag. Samen met jou zoeken we naar een oplossing. Maak je klacht kenbaar door een email te sturen naar [email protected] en beschrijf daarin zo goed mogelijk je klacht. We komen, op werkdagen, uiterlijk binnen 24 uur met een reactie en zullen onze uiterste best doen je klacht op te lossen. Mocht je klacht gaan over een mankement van het gekochte product, kijk dan eerst even onder het kopje: Retourneren / Herroepingsrecht of daar je antwoorden al tussen staan.

 

Wat kan ik doen, als wij er samen niet uitkomen?

  • We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

HEJ wij plaatsen her en der wat cookies, maar dat is alleen om jouw winkelervaring beter te maken. Manage cookies
100% Scandinavisch Design